lauantai 3. joulukuuta 2016

Ubud

Otin kyydin Amedista Ubudiin torstaina. Juttelin 19-vuotiaan kuskin kanssa koko matkan ja kävimme läpi molempien elämänhistorian ja mietimme tulevaisuutta. Hän oli sitä mieltä, että alan olla jo siinä iässä, että minun kannattaisi pian jo mennä naimisiin. Täällä aletaan niin paljon nuorempana perustaa perheitä. Tyypillistä on myös, että perhe valitsee vaimon miehelle. Poika kertoi, että hänen veljelleen oli valittu vaimo, mutta he erosivat ja se on nyt suvun salaisuus. Hän itse ei ole kuulemma vielä valmis sitoutumaan ja siitä hänen äitinsä ei ole kovin tyytyväinen. 
 

Ubudiin päästyäni majoituin hostelliin ja lähdin dinnerille. Keskustelin paikallisen miehen kanssa, hän ilmeisesti omisti ravintolan tai oli muissa hommissa siellä. Hän esitteli tekemiään Mala koruja, jotka olivat myynnissä ja näytti korttitemppuja. Myöhemmin hän kysyi, saisiko hän ennustaa minulle korteista. Päädyinkin kahden tunnin ajaksi kuuntelemaan hänen näkemyksiään siitä, kuka olen. Korteista katsomisen lisäksi hän arvioi käden juonteita ja selän asentoa. Sain tehtäväksi kirjoittaa ja piirtää erilaisia asioita paperille, joiden perusteella hän kertoi miten minulla tulevaisuudessa menee. Kuulemma numero 7 tuottaa selkeästi onnea ja 27-vuotiaana minulle tuleekin tapahtumaan jotain erityisen hyvää. Hänen mielestään tulen tienaamaan hyvin ja horoskooppimerkkini ansiosta minulla on bisnesälyä (tätä en olekaan ennen tiennyt). Minun kannattaisi myös muuttaa pois Suomesta ja tulen saamaan vain yhden lapsen. Hän sanoi myös, että jos saan toisen lapsen, niin tulee avioero. 
 

Oli ihan hauska kuunnella, minkälainen kuva itsestä välittyi ensitapaamisen perusteella. Jotkut asiat pistivät tosin hieman naurattamaan, koska tilanne oli niin erikoinen. Hän kutsui tätä ennustusharrastustaan psykologiaksi. Kerroin, että olen eri mieltä asiasta, mutten alkanut väittelemään asiasta enempää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti